Returer & Reklamationer
InformationReturer
Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til fjernsalgsloven. For at give dig ekstra tryghed tilbyder vi en udvidet returret på i alt 30 dage fra den dag, du modtog din vare.
Læs mere om fortrydelsesret og returnering her.
Returomkostning
Mindre pakker (fragtkategori S-M): 99 DKK
Større pakker (fragtkategori L-XXL): 699 DKK
Returomkostningen fratrækkes det beløb, du får tilbage, når vi har behandlet returneringen på vores lager.
Sådan returnerer du hos os:
1. Registrer
Start din returnering ved at logge ind her!
2. Pak varen ind
Læg varen, du ønsker at returnere, i dens originale emballage. Varen skal være ubrugt, i uændret stand og med eventuelle mærker intakte. Luk derefter pakken omhyggeligt.
3. Send
Følg instruktionerne nedenfor for den respektive leveringsmetode:
Mindre pakker
PostNord Pakkeshop
Brug QR-koden, som sendes til din PostNord-app ved registreret returnering, for at kunne indlevere pakken i din lokale pakkeshop.
Større pakker
DHL afhentning
Sæt returetiketten på den ydre emballage. Kontakt DHL for at bestille en afhentning. Book ved at kontakte DHL på +4543 31 09 00. Gem leveringskvitteringen, så vi kan spore forsendelsen, hvis det er nødvendigt.
4. Refusion
Så snart vi har modtaget og behandlet returneringen, vil vi refundere dig eller justere fakturaen. Det tager normalt 10 arbejdsdage fra vi har modtaget returneringen, til refusionen er gennemført.
Har du spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os.
Reklamation
Har du opdaget en fejl ved din vare, eller er den blevet beskadiget under transporten? Bare rolig, vi sørger for, at du får hjælp til at finde en løsning.
Læs mere om betingelserne for reklamationer her.
Sådan reklamerer du over en vare:
1. Dokumentere
Så snart du opdager en skade, er det vigtigt, at du straks dokumenterer den. Fotografer eller film skaden og, om muligt, også hvordan emballagen så ud ved leveringstidspunktet. Sørg for, at billederne er skarpe og tydelige, eller brug video, hvis det bedre viser problemet.
2. Registrer
Start din reklamation ved at logge ind her!
3. Afvent svar fra reklamationsafdelingen
Så snart vi har modtaget din reklamation, vil vi vende tilbage til dig med et svar på din henvendelse. Bemærk, at det kan tage op til 30 dage.
Har du spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os.